Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2017 21:41 - Порок ли е... да си силна
Автор: mask7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 278 Коментари: 0 Гласове:
3



  

Порок ли е,да си силна….?

Какво всъщност е порокът-отрицателно качество,недостатък,зависимост,или поне така пише в тълковните речници.

Във всички случай ,порокът е вид спънка в живота.

Моят порок ли…?Моят порок е да бъда силна,независима.Звучи ,като качество ,към което мнозина се стремят,а за мен е нетипичен порок.

Защото ,имам зависимост към това да бъда „Аз“ –силна ,независима,нечакаща помощ.През последните години от прехода ми от момиче към жена,започнах да осъзнавам  , че тази самостоятелност  ме пристрастява.Пуснах се по течението,подадох и се напълно и разбира се потънах.Това е най-изкривената логика на живота ,оставаш се да потънеш,след това се бориш да изплуваш.

Започнах своята трансформация , започнах да използвам думи като „не мога сама“ или „не знам“.Колко просто звучи,да, но не и за пристрастените към това да бъдат независими.Усещах колко по-лесно се живее използвайки тези две простички думи,въпреки това всеки път изричайки ги хапех лекичко ъгълчето на устните си,да ме заболи леко и докато си мислих ,че ме е заболяло човекът от среща вече беше готов да ми помогне.

Наблюдавах как  другите жени така умело се справят с тази задача,те не бяха тренирали ,просто им идваше отвътре .

Нали си бях упорита,попивах всеки един маниер ,всяко едно така кокетно завъртане на очи,което наистина действаше.

Усвоих до съвършенство всеки един трик-отмяна на косата,повдигане на вежда,дори имах няколко вида усмивка  , които използвах в зависимост от ситуацията.

Така влезнах в кожата на съвременната жена.А… колко,не харесвах тази кожа.Но пък с такава лекота получавах ,всичко…

Но нали това да бъда силна беше моят порок и като при всеки порок си имах ,моментите на абстиненция.Вътрешна борба да пърхам с мигли или да проправя пътя си ,както преди го правех с остър език,непризнаваща  „не“ ,като възможен отговор.Преди разбивах стени с „глава“ ,сега с „усмивка“.

Тази битка продължаваше с години ,темпераментът ми ,беше решил ,че няма така лесно да се предаде.Проявяваше се понякога с такава сила ,че никакви „пърхащи мигли“ ,не можеха да маскират силата му.

Най-близкият до мен човек ,моята приятелка една нощ на по чаша вино ми каза: „Ако продължаваш така ,те виждам с десет котки“, страшното беше, че аз знаех,че е права.

Отвсякъде ни заливат  със сентенции … как силните жени превличат ,но никой не споменава ,колко силно плашат.

Мъжете на 21 век ,отдавна са загубили първичния си инстинкт  на хищник, те не се борят ,защо им е да хабят енергия ,от тези с „пърхащите мигли“,сладки и невинни ,има много … като на килограм са…

И накрая някак си се изморих и спрях да боря  порока нетипичен…  свалих тая втора кожа  на невинното момиче ,реших да съм   Жена ,макар и леко властна.

А, и знаели човек ,току виж се яви  истинският хищник ,пред който ще съм като жертва.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mask7
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2387
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031